Conectarse
Últimos temas
Argumentos más vistos
Visitas
Presentación de Will
+3
Sbreik
Deryck
Recon_Will
7 participantes
Página 1 de 1.
Presentación de Will
Hello, sorry this is in English. My name is Will, I have recently joined the CAC as some of you know. I am from the UK and have been airsofting for over 15 years. In the UK I mostly play MilSim though I have played many regular skirmish games also. I currently use modern Russian equipment. I am enjoying games with the CAC and the other local clubs. As a player I'm quite sneaky. I'm happy to answer any questions about airsoft in the UK or using Russian and Soviet loadouts (though I am not an expert).
Traducir traducción de google
Hola, mi nombre es Will, recientemente me he unido al CAC como algunos de ustedes saben. Soy del Reino Unido y he estado airsofting por más de 15 años. En el Reino Unido yo juego principalmente MilSim aunque he jugado muchos juegos de escaramuza regular también. Actualmente uso equipos rusos modernos. Estoy disfrutando de juegos con el CAC y los otros clubes locales. Como jugador, soy muy astuto. Estoy feliz de responder a cualquier pregunta sobre el airsoft en el Reino Unido o el uso de rusos y soviéticos loadouts (aunque yo no soy un experto).
Traducir traducción de google
Hola, mi nombre es Will, recientemente me he unido al CAC como algunos de ustedes saben. Soy del Reino Unido y he estado airsofting por más de 15 años. En el Reino Unido yo juego principalmente MilSim aunque he jugado muchos juegos de escaramuza regular también. Actualmente uso equipos rusos modernos. Estoy disfrutando de juegos con el CAC y los otros clubes locales. Como jugador, soy muy astuto. Estoy feliz de responder a cualquier pregunta sobre el airsoft en el Reino Unido o el uso de rusos y soviéticos loadouts (aunque yo no soy un experto).
Recon_Will- Mensajes : 109
Re: Presentación de Will
As you know, Will, we're happy to know that you're joining our club! I hope we will be enjoying lot of games with you
Welcome to the club
Welcome to the club
Thanks! I shall be at games regularly. I have ordered a replica so I won't need to borrow soon.
Welcome!!!
Welcome will!!
Henry- Mensajes : 309
Glad to see you around, Will ! Feel yourself at home!
Toro- Mensajes : 245
tanke- Mensajes : 383
Gracias a todo! Thank you all! I should be at the game this Sunday.
Hey mate, Whats up. Finally here, at our forum. Please, dont forget to have a look whenever you want just for attending to gameplays or just having a look at our new posts.
Even as possible, try to write in Spanish for our non-English speakers members.
From now on, Feel officially welcomed to our CAC family
до свидания!
Even as possible, try to write in Spanish for our non-English speakers members.
From now on, Feel officially welcomed to our CAC family
до свидания!
OPERATIONS ACOMPLISHED: 1. GMMA - Sebastopol | 2. Fullmetal - Op. Emir | 3. IbéricaSurvival - Op. Backbone | 4. A-Team - TotalWarForTheTerritories | 5. BTO - The Blackening | 6. Fullmetal - Op. Shockwave | 7. Fullmetal - Prometheus Milsim 52H | 8. Fullmetal - Op. Homeland | 9. Recon Xtreme - Op. Downfall | 10. Fullmetal - Trifecta I: Sacrificio | 11. Fullmetal - Red Iron III | 12. (CZ) Border War X - The Beast Slayer | 13. Fullmetal - Prometheus II Milsim 52H | 14. Recon Xtreme - Op. Insurgency | 15. Op. Southfront (PT) | 16. Recon Xtreme - Op. Reckoning Part II |17. Fullmetal - Op. Lord of War II |
Helghast- Mensajes : 1290
Página 1 de 1.